سبد خرید 0

گیفت کارت اوریجین چیست؟

گیفت کارت اوریجین چیست؟

گیفت کارت اوریجین به عنوان یک واسط بین کاربران، شرکت بازی و عرضه دیجیتال بازی ها است. شما برای داشتن اکانت اوریجین نیاز به خرید اشتراک دارید که باید ماهانه هزینه ای را پرداخت کنید و بعد از آن می توانید وارد سایت اوریجین شوید. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد اینکه گیفت کارت اوریجین چیست، کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

گیفت کارت اوریجین به عنوان یک واسط بین کاربران، شرکت بازی و عرضه دیجیتال بازی ها است. شما برای داشتن اکانت اوریجین نیاز به خرید اشتراک دارید که باید ماهانه هزینه ای را پرداخت کنید و بعد از آن می توانید وارد سایت اوریجین شوید. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد اینکه گیفت کارت اوریجین چیست، کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

اوریجین

اوریجین یک برنامه مدیریت است که در سال 2011 به عنوان عرضه دیجیتال بازی، کار خود را شروع کرد. این نرم افزار فقط برای بازی های EA کاربرد دارد و بسیاری از بازی های مشهور تحت اوریجین هستند نام دیگر گیفت کارت اوریجین EA cash card است. این گیفت را می توان به عنوان هدیه به افراد داد تا بتوانند چیزی را که در اوریجین دوست دارند، خریداری کنند.

کاربرد گیفت کارت اوریجین

برخی از بازی های اوریجین رایگان است اما برای همه بازی ها به این صورت نیست و باید حساب خود را شارژ کنید. برای بازی کردن آنلاین در اوریجین باید اکانت پریموم داشته باشید که خرید از طریق گیفت کارت اوریجین به راحتی صورت می گیرد. بازی ها در اوریجین دارای گارانتی هستند و در صورت ایجاد مشکل شما می توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.

روش پرداخت در اوریجین

اوریجین برای شارژ کردن حساب های خود از سه روش پرداخت اعتبار استفاده می کند که به شرح زیر است:

روش اول: پرداخت به وسیله کارت اعتباری و PayPal صورت می گیرد اما به دلیل تحریم بودن ایران نمی توان از این درگاه برای پرداخت اوریجین استفاده کرد.

روش دوم: خرید گیفت کارت اوریجین یا خرید کش کارت اوریجین.

روش سوم: استفاده از سریال Original بازی ها، که با مراجعه به سایت giftro.ir سریال بازی را دریافت می کنیم و بازی را دانلود کرده و کد را ردیم می کنیم و از این طریق شما می توانید نسخه بازی را داشته باشید.

چه نکاتی را باید پس از خرید کش کارت اوریجین رعایت کنیم؟

  • بعد از خرید EA Cash Card یا همان اوریجین کارت، شما می توانید فقط یک بار ردیم کردن کد را انجام دهید و همچنین شارژ اکانت خود را به اکانت دیگر نمی توانید انتقال دهید.

  • در صورتی که کارت خود را گم کنید و یا کارت شما به سرقت رفته باشد، شرکت EA هیچ مسئولیتی در قبال کارت شما قبول نمی کند.

  • گیفت کارت اوریجین فقط بازی های EA را پشتیبانی می کند اما در صورت خرید گیفت کارت استیم تمام بازی های Electronic art را پشتیبانی می کند.
  • در اکانت اوریجین شما می توانید حداکثر 300 دلار را نگهداری کنید و به طور روزانه می توانید حداکثر 200 دلار را خریداری کنید.
  • دیتای نصب شده بازی را در محل نصب نرم افزار اوریجین کپی کنید تا دانلود مجدد بازی غیر فعال شود.
  • برای ساخت اکانت اوریجین باید آی پی خود را به امریکا تغییر دهید.

مزایای استفاده از گیفت کارت برای بازی ها

اگر شما به صورت آنلاین بازی می کنید راه های خرید آنلاین بازی ها متفاوت است. شما می توانید گیفت کارت Xbox، گیفت کارت استیم و گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کنید. بعد از خرید گیفت کارت می توانید با ریدیم کردن در سایت های مورد نظر حساب خود را شارژ کنید و سایر گیفت ها را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که یکی از بازی های محبوب در دنیای گیم در فروشگاه ما موجود شده است و شما عزیزان می توانید برای خرید بازی فیفا 2023 به بخش فروشگاه مراجعه نموده و این بازی محبوب را خریداری نمایید.

خطاهای شارژ کش کارت اوریجین

برخی از خطاهایی که هنگام شارژ گیفت کارت اوریجین ممکن است رخ دهد به صورت زیر است:

In valid Card code

این خطا زمانی رخ می دهد که کد اشتباه باشد. شما باید کد دریافت شده از سایت را با کدی که وارد کردید بررسی کنید و اطمینان داشته باشید که کد را به درستی وارد کردید در صورتی که از صحت کد مطمئن شدید باید به پشتیبانی سایت اطلاع دهید.

This Card number is no longer active

این خطا به این معنی است که کد گیفت کارت اوریجین شما فعال نیست و باید کد خریداری شده را به پشتیبانی سایت ارسال کنید تا پیگیری کنند.

This code has already been redeem

این خطا به این معنی است که این کد قبلا استفاده شده است و شما نمی توانید از این کد استفاده کنید.

Has been added your wallet

این پیغام به این معنی است که شارژ اکانت اوریجین با موفقیت انجام شده است و اکانت شارژ شده است.


Top