سبد خرید 0

انواع گیفت کارتها دارای چه مزایایی هستند؟

انواع گیفت کارتها دارای چه مزایایی هستند؟

گیفت کارت یک کد اعتباری دارای ارزش مالی است، که توسط آن می‌توانید از محتوای دیجیتال سرویس های مختلف اعم از بازی، فیلم، موسیقی، نرم افزار و انیمیشن استفاده کنید این گیفت کارها امکان دسترسی به برنامه هایی که در کشور ما تحریم هستند را میدهد در ادامه برای درک بهتر به انواع گیفت کارتها و مزایای انها میپردازیم.

 

اگر شما گیمر هستید و یا دوستدار دنیای اپلیکیشن های به روز دنیا ، دراین مقاله با ما همراه باشید تا راه حلی اسان و کارامد برای خرید برنامه های پولی یا پرداخت های درون برنامه ی رو داشته باشید چرا که امروزه دغدغه اکثر کاربران اپل دسترسی نداشتن به برنامه های موسیقی و ... می باشد در کربران اندروید نیز معضل برنامه ای پولی وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت یک کد اعتباری دارای ارزش مالی است، که توسط آن می‌توانید از محتوای دیجیتال سرویس های مختلف اعم از بازی، فیلم، موسیقی، نرم افزار و انیمیشن استفاده کنید این گیفت کارها امکان دسترسی به برنامه هایی که در کشور ما تحریم هستند را میدهد در ادامه برای درک بهتر به انواع گیفت کارتها و مزایای انها میپردازیم.

انواع گیفت کارتها  و مزایای انها

گیف کارتها انواع مختلفی دارند و همین امر نیزیکی از مزایای این کارتها می باشد چرا که هر گیفت کارت دسترسی های مجزا ومزایای خود را دارد.

گیفت کارت شرکت اپل :این گیفت کارت دسترسی و امکان استفاده از تمام اپلیکیشن های مربوط به گوگل از جمله ( موسیقی ،برنامه های اپ ستور ، ذخیره و ...) را  برای شما فراهم میسازد

گیف کارت سایت گوگل : این گیفت کارت همانطور که از نامش پیداست مربوط به سایت گوگل می باشد و امکان استفاده از هر انچه که از این سایت نیاز دارید را فرهم میسازد

گیفت کارت امازون : گیفت کارت امازن نیز وجود دارد که برای شما شرایط خرید از سایت امازون را فراهم میسازد

گیفت کارت ماکروسافت : گیفت کارت مکروسافت یا بهتر بگم گیفت کارتی مورد علاقه گیمر ها برای بازیهایی که پریمیوم می باشند است و امکان استفاده از تمام بازی های به روز دنیا را به شما میدهد.

مزایای گیفت کارتها و نحوه خرید انها

در ابتدا باید یک ایمیل معتبر داشته باشید و گیفت کارت مورد نیاز خود را انتخاب کنید پس از ان به شما یک نام کاربری و  رمز عبر داده می شود تا به مشکلی برنخورید شایان ذکراست که کارایی هر گیفت کارت همانطور ک در بالاتر گفتیم به شرکت مربوطه برمیگردد و تمام شرکت ها برای کاربران دسترسی امن و راحتی در نظر گرفته اند یکی دیگر از مزایای این گیفت کارتها ، خرید برنامه ها در کمترین زمان و در هرساعتی از شبانه روز است علاوه بر این شما با این گیفت کارتها تخفیف بسیاری روی خرید خود میگیرید و با نازل ترین قیمت برنامه خود را خریداری میکنید  یکی دیگر از مزایای استفاده از گیفت کارتها را می توان افزودن اعتبار اکانت دانست.

به عنوان مثال اگر شما کاربر اپل هستید ، در زمان استفاده از گیفت کارت اپل ، اعتبار آن به اپل آیدی شما اضافه می شود و شما در هر دستگاهی که بخواهید لاگین شوید امکان استفاده از اعتبار گیفت کارتتان را خواهید داشت ، این امر برای کابران اندروید هم به همین صورت است و مستثنا نیستند  و از طریق ایمیل میتوانند از اعتبار خود روی هر دستگاهی استفاده کنند

انواع گیفت کارتها به صورت رسمی

مجبوب ترین و پر فروش ترین گیفت کارتها از نظر دسترسی مجزا و راحت و کارامد عبارت اند از :

کارت هدیه گوگل پلی Google Play

کارت هدیه آمازون Amazon

کارت هدیه آیتونز iTunes

کارت هدیه پلی استیشن PlayStation

کارت هدیه ایگس باکس Xbox

کارت هدیه مایکروسافت Microsoft

 این گیفت کارتها دررده پر فروش ترین و محبوب ترین گیف کارتها هستند که شما با توجه به نیازتان می توانید انها را خریداری و استفاده کنید.

در آخر در نظر داشته باشید که این گیفت کارتها به قدری مورد استقبال قرار گرفته آمد که افرادی سود جو برای خرید و فروش انواع گیفت کارتها روی آورده اند، که خرید از این اشخاص را به شما پیشنهاد نمی کنیم و هنگام خرید در این مورد دقت داشته باشید چرا که بسیاری از این گیفت کارتها تقلبی و غیر اصل می باشد که با خرید آنها به مشکلات زیادی از قبیل هک شدن سیستم و دیوایس شما ، یا ویروس ها و کرمک های اینترنتی و ... رو به رو می شوید  شایان ذکر است گیفت کارتی که شما تهیه می‌کنید باید دارای ضمانت و پشتیبانی باشد گیفت کارتهایی خارجی را با دلار و طبق یک قیمت مشخصی میتوانید خریداری کنید و از دسترسی های مختلف لذت ببرید.


Top