سبد خرید 0

آشنایی با انواع گیفت کارت های ایکس باکس

انواع گیفت کارت ایکس باکس

تنها روشی که مردم مقیم کشور های تحت تحریم می توانند از آن برای پرداخت کردن هزینه خرید محصولات مایکروسافت استفاده می نمایند؛ گیفت کارت ایکس باکس میباشد برخی کشور ها که در تحریم هستند

تنها روشی که مردم مقیم کشور های تحت تحریم می توانند از آن برای پرداخت کردن هزینه خرید محصولات مایکروسافت استفاده می نمایند؛ گیفت کارت ایکس باکس میباشد برخی کشور ها که در تحریم هستند و فاقد شرایط استفاده از خدمات الکترونیک پرداخت پول و عملیات بانکی را با استفاده نمودن از پی پال ، ویزا کارت و مستر کارت را ندارند ، می توانند با استفاده نمودن از گیفت کارت ، برای پرداخت کردن هزینه های مربوط به خریدن ایکس باکس  و نیز همه محصولات مایکروسافت استفاده نمایند .

بی گمان میتوان مایکروسافت را یکی از شرکت های بزرگ و صاحب نام در جهان دانست که در طول زندگی مدرن که اکثر فعالیت های روزمره به کمک ابزارهای الکتریکی و تکنولوژی هوشمند انجام میپذیرد ، نقش اساسی را ایفا می کند . 

جایگاه مایکروسافت

در حال حاضر  و در دنیای تکنولوژی هوشمند امروز مایکروسافت جایگاه اول را به خود اختصاص داده است . محصولات نرم افزاری که مایکروسافت دارا میباشد پایه و اساس نوع کارکرد بسیاری از دستگاه های الکتریکی هوشمند میباشد به گونه ای همه ارتباطات جهانی به یاری آن شکل گرفته است .

خرید نرم افزار های مایکروسافت از طریق گیفت کارت ایکس باکس

مایکروسافت دارای نرم افزار ها و سخت افزار های متعدد و متنوعی میباشد . اما خرید و دسترسی به نرم افزارهایش برای کشورهایی که مورد تحریم قرار گرفته اند همچون کشور ایران به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است دسترسی به نرم افزار های مایکروسافت نقش بسیار ویژه و موثری را در انواع مختلف فعالیت های الکترونیکی ایفا می کنند. 

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد گردد که چرا برای انجام برخی فعالیت سخت افزار ها را جایگزین نرم افزار نمی کنیم؟

بله ، انجام این روش امکان پذیر میباشد اما مسئله مهم این است که برای انجام برخی از فعالیت ها دسترسی به نرم افزار ها بسیار مهم و حیاتی میباشد .

انواع گیفت کارت ایکس باکس

کارتهای ایکس باکس در انواع متعددی موجود می باشند . گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس XBOX تا 100 دلاری،  گیفت کارت یک ماهه EA ایکس باکسXBOX  تا 1 ساله، گیفت کارت 48 ساعته گلد ایکس باکسXBOX تا 1 ساله، گیفت کارت Game Pass ایکس باکس 14 روزه تا 6 ماهه.

گیفت کارت ایکس باکس تنها راه حل دسترسی به نرم افزار ها

مطمئنا راهی وجود دارد تا همه مردم دنیا حتی کشور های تحت تحریم همچون ایرانیان بتوانند به نرم افزار های مایکروسافت دسترسی پیدا کنند  از همین رو آن ها میتوانند با پرداخت نمودن هزینه به شیوه الکترونیک؛ نرم افزار ها را خرید و دانلود و سپس مورد استفاده قرار دهند . انجام این پروسه به وسیله گیفت کارت ایکس باکس امکان پذیر میباشد و تنها روشی است که میتوان آن را در این باب به کار گرفت .

نحوه فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس

با ورود و استفاده از حساب مایکروسافت خود میتوانید موجودیتان را در فروشگاه مایکروسافت از طریق آنلاین برای ویندوز و ایکس باکس خرج نمایید . در واقع با مورد استفاده قرار دادن گیفت کارت ایکس باکس میتوانید بروز ترین برنامه ها، بازی ها، فیلم ها و Xbox و  Surface و نیز لوازم جانبی را دریافت نمایید . لازم بذکر است که گیفت کارت های ایکس باکس فاقد تاریخ انقضا میباشد همین موضوع است که موجب محبوبیت و ارزشمندی آن نزد خواهانش شده است .

ترتیب فعال نمودن

۱ . به اکانت میکروسایفت خود ورود نمایید ؛

۲ . سپس روی اکنتتان کیلیک کنید و در صفحه باز شده مورد Redeem کد را انتخاب نمایید ؛

۳ . کد گیفت کارتتان را در کادری که باز می شود قرار دهید ؛

۴ . با تایید صحت کد، اطلاعات باز شده و منتظر تایید شدن از طرف شما میباشد ؛

۵ . با مشاهده عبارت Success گیفت کارت فعال شده و میتوانید کار خود را شروع کنید .

فواید استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

  • نداشتن تاریخ انقضا ؛
  • اگر قصد استفاده از ویندوز استوری گوشی یا ویندوز استوری کامپیوتر را دارید و یا میخواهید به کنسول های بازی ایکس باکس دسترسی پیدا نمایید ، میتوانید بدون هیچ محدودیتی از گیفت کارت خود استفاده کنید ؛
  • اعتبار موجود گیفت کارت شارژ شده در حسابتان تا هنگامی که بطور کامل مورد استفاده نشده باشد بدون هیچ محدودیت زمانب فعال می ماند البته بلد از پایان یافتن تموم شارژ مجدد نیست و باید کارتی جدید خریداری شود ؛
  • برای مورد استفاده قرار دادن این کارت اعتباری الکترونیکی به سهولت از طریق ایجاد یک حساب کاربری ایکس باکس ، ردیم یا شارژ به واسطه گیفت کارت میتوانید اقدام کنید .

Top