سبد خرید 0

آموزش مرحله به مرحله تغییر ریجن استیم

تغییر ریجن استیم

بازی در ایران با مشکلات زیادی همراه بوده است از گرانی محصولات کامپیوتر و کنسول های بازی گرفته تا مشکلات اینترنتی و محدودیت های اعمال شده توسط تحریم های خارجی بر کاربران فضای مجازی ایرانی به طور کلی برای اینکه بتوانید بدون مشکل خاصی در ایران بازی کنید و از محتوای بازی آنلاین بهره مند شوید، معمولا باید تعدادی از جریمه ها را دور بزنید و از راه حل های موجود برای هموارسازی جاده پر پیچ و خم پیش روی خود استفاده کنید.

همچنین می توانید از کاربر فضای مجازی ایرانی استفاده کنید موضوع بحث در این مقاله در مورد استیم و محدودیت هایی است که این سرویس برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه منطقه ای که در واقع در آن زندگی می کنید را تغییر دهید و به عنوان کاربر یک کشور خارجی وارد Steam شوید.

لازم است که بدانید این فقط مختص کاربران ایران نمی باشد و حتی کاربران خارجی که با هیچ جریمه ای مواجه نمی شوند نیز گاهی به دلایل مختلف از این روش برای تغییر ریجن اکانت خود استفاده می کنند به عنوان مثال، هنگامی که در فروشگاه دیرکلاب مرور می کنید و یک بازی جالب را برای خرید انتخاب می کنید، ممکن است متوجه پیامی در بخش خرید بازی مورد علاقه خود شوید که می گوید: "متاسفانه، این بازی در منطقه شما مسدود شده است و در دسترس نیست".

4 مرحله برای تغییر منطقه در استیم

اگر می خواهید منطقه خود را برای خرید یک بازی تغییر دهید و از منطقه دیگری در Steam استفاده کنید، فقط تغییر آدرس IP خود با VPN کافی نیست Steam مکان شما را با آدرس صورتحساب شما تعیین می کند نه آدرس IP شما به همین دلیل است که قبلا ذکر کردیم که استفاده از VPN کافی نخواهد بود بنابراین اگر می خواهید به عنوان کاربر از کشور دیگری از Steam خرید کنید، به آدرس صورتحساب کشور خود نیاز دارید با ما همراه باشید تا مراحل مورد نیاز برای تغییر منطقه برای خرید بازی را به عنوان کاربر منطقه مذکور مرور کنیم:

1 به VPN مورد اعتماد خود متصل شوید و سرور آن را در کشوری که قصد خرید دارید تنظیم کنید.

2 در مرحله دوم وارد اکانت استیم خود شوید و روی گزینه Account details کلیک کنید.

3 پس از ورود به قسمت Account Details مطابق تصویر، روی گزینه Update Store Country در سمت راست و پایین صفحه کلیک کنید.

4 کشور جدید خود را انتخاب کنید و در این قسمت یک آدرس صورتحساب جدید به حساب خود اضافه کنید و در نهایت بر روی گزینه “اعمال تغییر کشور” کلیک کنید آدرس صورت‌حساب جدیدی که مشخص می‌کنید باید با روش پرداختی که می‌خواهید در حساب خود استفاده کنید مطابقت داشته باشد اگر می‌خواهید از کیف پول استیم یا کارت هدیه استفاده کنید، آدرس صورت‌حساب شما می‌تواند هر آدرسی باشد و نیازی نیست جزئیات روش پرداخت را برای آن آدرس صورت‌حساب وارد کنید.

نحوه تغییر منطقه Steam

Steam یک بازی ویدئویی چند نفره توزیع دیجیتال و پلتفرم مدیریت حقوق دیجیتال است که توسط Valve توسعه یافته است همچنین تمامی بازی ها به دلار به شما نمایش داده می شوند و برای خرید آن ها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، می توانید برای کاهش هزینه، لوکیشن خود را به روسیه تغییر دهید بازی های استیم در روسیه ارزان تر از آمریکا هستند.

گاهی اوقات ممکن است لازم باشد مکان خود را برای خرید یا شارژ کردن حساب خود تغییر دهید، اما چگونه باید این کار را انجام دهید؟ اگر به دنبال راهی برای تغییر مکان در استیم هستید، می توانید از روش زیر استفاده کنید و سپس به شبکه داتیس بپیوندید.

نکات مهم و اساسی در تغییر ناحیه ریجن

با توجه به سیاست های بسیاری از شرکت ها مانند Steam، تغییر قوانین در طول سال ها می تواند مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کند این تغییرات ابلاغ نشده است و پس از ایجاد تغییرات، افراد مختلف از جمله کاربران متوجه این قوانین می شوند.

بنابراین، دیرکلاب هیچ تضمینی برای تغییر قوانین Steam ندارد و نخواهد داشت در صورت تصویب قوانینی که از تغییر منطقه یا مشکلات احتمالی آن جلوگیری می کند، دیرکلاب این تغییر در سیاست های بین المللی را تضمین نخواهد کرد، زیرا خارج از مسئولیت آن است.

از نظر حقوقی، تغییر منطقه به کشورهایی غیر از کشور استیم، یعنی ایران، عملا غیرقانونی است زیرا شما در ایران زندگی می کنید و قصد دارید از مزایای کشورهایی مانند ترکیه استفاده کنید که در واقع از طرف استیم کاملا غیرقانونی است و به همین دلیل هیچ ضمانتی از طرف سایت در مورد مسائل قوانین استیم وجود نخواهد داشت.

 


Top