سبد خرید 0

گیفت کارت روبلاکس چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت رولاکس

گیفت کارت روبلاکس یک سرویس پرداخت منحصرا برای روبلاکس یکی از محبوب ترین و با تجربه ترین پلتفرم های بازی آنلاین است. این سیستم توسط توسعه دهندگان علاقه مند به بازی های مبتنی بر هنر پیکسل ساخته شده است. در نهایت، با ایجاد این سیستم، ما توانستیم بازی هایی را توسعه دهیم که جذابیت بصری را به ظاهر ساده اضافه می کند.

وقتی یک کارت هدیه روبلاکس خریداری می کنید، می توانید بسیاری از بهترین بازی های چند نفره را تجربه کنید. روبلاکس در حال حاضر یکی از بزرگترین پلتفرم های بازی سازی آنلاین شبیه به استیم و... است و هر روز بر تعداد مشترکین آن افزوده می شود. با خرید اکانت پریمیوم روبلاکس که نیاز به گیفت کارت روبلاکس دارد، می توانید از خدمات منحصر به فردی بهره مند شوید. خلاقیت این شرکت در توسعه بازی بود، جایی که بخش قابل توجهی از کار ساخت و ساخت شخصیت ها توسط گیمرها انجام می شد. در واقع در فضایی هیجان انگیز و در عین حال ساده وارد دنیایی باز خواهید شد که بستگی زیادی به سلیقه شخصی شما دارد.

 

معرفی روبلاکس

این شرکت اولین بار در زمینه تجربه بازی های چند نفره، کراس پلتفرم و چند نفره ایجاد شد و هیچ کس انتظار نداشت در مدت زمان کوتاهی این همه محبوبیت پیدا کند. آنها خیلی زود شروع به ارزیابی بازی های خود در مقیاس بزرگ کردند و مانند بسیاری از شرکت های دیگر با محبوبیت اینترنت شروع به فروش و ارائه گواهی های هدیه کردند. می‌توانید برای بازی‌های مختلف کارت هدیه بخرید و آن‌ها را در حساب کاربری خود بازخرید کنید. با توجه به اطلاعات به دست آمده از هر کارت هدیه، سود خالص شرکت توسعه دهنده حدود 35 سنت است. واضح است که بسیاری از شرکت های بازی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تقلب انجام می دهند و فروش کوپن ها راه بسیار مهمی برای کسب درآمد است.

روبلاکس اولین بار در سال 2006 وارد این جریان و مسیر شد. سرانجام آنها توانستند اولین کارت هدیه خود را در سال 2010 راه اندازی کنند. بازار پیش بینی می کند که بتواند تا سال 2025 به 200 میلیون دلار سود خالص برسد و موفقیت آمیز بوده است. roblox یک شرکت آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در سن ماتئو قرار دارد و آرزوی رقابت و حضور در یک پلت فرم بزرگتر را دارد.

چرا گیفت کارت roblox بخریم؟

گیفت کارت roblox کاربردهای زیادی برای شما و حسابتان دارد و می توانید از آن برای پرداخت های درون برنامه ای که همیشه از گیفت کارت انتظار دارید استفاده کنید. به همین ترتیب، تعداد بازی‌ها زیاد است و زمینه‌های پرداخت می‌تواند شامل دستاوردهای خرید، استفاده از ویژگی‌ها و توابع و پرداخت‌های درون برنامه‌ای باشد. با گیفت کارت روبلاکس می توانید به راحتی به طیف گسترده ای از بازی های آنلاین دسترسی داشته باشید، در نهایت بازی ها برای ویندوز، مک او اس، لینوکس، اندروید و ios نیز در دسترس هستند. با وجود اینکه روی پلتفرم بزرگ واقعیت مجازی htc قرار دارد، سونی و گوگل یکی از مهم ترین و مهم ترین نکاتی هستند که باید به آن اشاره کرد و طرفداران این پلتفرم ها روز به روز درگیر این بازی می شوند.

در همین حال، این سرویس به شما امکان می دهد بیش از 450 تا 2000 بازی در سطوح مختلف را راه اندازی و بازی کنید. تقریبا تمامی بازی ها ساختار نسبتا مشابهی دارند و می توانید همان تجربه و گیم پلی قدیمی را که در تصاویر می بینید تجربه کنید.

نحوه ایجاد اکانت roblox

همانطور که انتظار می رود، این ارائه دهندگان خدمات نیز برای استفاده از خدمات خود نیاز به ثبت نام دارند. برای انجام این کار لازم نیست کار پیچیده ای انجام دهید. اگر وارد وب سایت این شرکت شوید نیازی به نرم افزار تغییر ip ندارید. یک منوی پاپ آپ که شما را به صفحه ایجاد حساب کاربری می برد، گزینه ثبت نام را در اختیار شما قرار می دهد.

هنگام ورود باید نام کاربری، رمز عبور، تاریخ تولد، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس جنسیت خود را انتخاب کنید. در نهایت قوانین را بپذیرید و به راحتی می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید. قبل از هر کاری حساب خود را در حساب ایمیل خود چک کنید. حساب کاربری شما خیلی راحت ساخته می شود و می توانید از طریق نرم افزار کلاینت در سیستم عامل های مختلف وارد برنامه roblox شوید.

نحوه خرید گیفت کارت روبلاکس

روش های رایج خرید از طریق پی پال، ویزا کارت، مسترکارت، بدهی و بسیاری از خدمات دیگر است. ایرانی ها عموماً بعید هستند که از آنها استفاده کنند. در این صورت می توانید به خرید کارت هدیه متوسل شوید. در واقع سرویس خرید کارت هدیه roblox نیازی به احراز هویت و ایجاد حساب کاربری در سرور اشتراک کارت اعتباری ندارد.

برای خرید کوپن خدمات بازی خارج از کشور در بازار ایران باید به صورت ارزی پرداخت کنید که با هویت ایرانی امکان پذیر نیست. در نهایت زمانی که هزینه خرید گیفت کارت خود را با ریال از طریق کارت بانکی اعضای شبکه شتاب پرداخت می کنید، کد بازخرید کارت هدیه roblox برای شما ارسال می شود. ارسال از طریق پیامک و ایمیل انجام می شود. کدهای خریداری شده باید در وب سایت یا پلتفرم عامل سیستم عامل دیگری بازخرید شوند و در نهایت بازخرید در عرض چند دقیقه انجام می شود. اگر از روند استفاده صحیح از گیفت کارت روبلاکس مطمئن نیستید، با ما همراه باشید. گیفت کارت های Roblox را می توان از 10 تا 100 دلار خریداری کرد و مبلغ آن بر اساس خط مشی فروشگاه اینترنتی انتخاب و فروخته می شود.

سخن نهایی

با گیفت کارت روبلاکس می توانید مجموعه ای از بازی های ویدیویی محبوب، خلاقانه و قابل تنظیم را در چندین پلتفرم از جمله سیستم عامل مک دریافت کنید. این شرکت آن را برای ایجاد سفارشی سازی برای بازی های ویدیویی ایجاد کرد که عملا غیر ممکن است. سازندگان این بازی توانستند از این راه میلیون ها دلار به دست بیاورند و در نهایت roblox ساخته شد تا تمامی بازی های سرگرم کننده را گرد هم آورد و به شما فرصت تجربه آنها را بدهد. در این بین، می توانید با دوستان خود تجربیات منحصر به فردی ایجاد کنید و به هر چیزی که فکرش را بکنید، برسید.

 


Top