سبد خرید 0

معرفی محبوب‌ترین و بهترین گیفت کارت ویژه گیمرها

بهترین گیفت کارت

احتمالا می‌دانید که بزرگترین منبع بازی‌های ویدیویی، فروشگاه‌های اینترنتی چون ایکس باکس، نینتندو، ریزر گلد، آمازون و... هستند. کاربران مختلف می‌توانند تا حدودی به بازی‌های رایگان دسترسی داشته باشند و برای دسترسی به بازی‌های ویدیویی دیگر باید هزینه لازم را پرداخت کنند. فروشگاه‌های اینترنتی برای این کار از ابزاری به نام گیفت کارت استفاده می‌کنند که با داشتن آن می‌توانید اعتبار حسابتان را شارژ کنید. اگر فرد گیمری در اطرافتان زندگی می‌کند، بهترین هدیه ای که می‌توانید به او بدهید یکی از همین گیفت کارت‌های محبوبی است که در ادامه این مقاله از وب سایت دیر کلاب قصد داریم معرفی کنیم، تا انتهای مطلب امروز همراه ما باشیدتا بهترین گیفت کارت برای گیمرها بیشتر آشنا شوید.

گیفت کارت چیست؟

در مقاله‌های قبلی وبلاگ دیر کلاب، درباره سه گیفت کارت ریزر گلد، نینتندو و آمازون به طور کلی صحبت کردیم و متوجه شدیم که برای استفاده از محصولات دیجیتالی فروشگاه‌های اینترنتی نیازی به استفاده از کارت‌های بانکی شخصی نیست و می‌توانیم از گیفت کارت استفاده کنیم. همچنین متوجه شدیم که به دلیل تحریم‌های بانک و مالی، کاربران ایرانی نمی توانند به کالاهای فیزیکی این فروشگاه‌ها دسترسی داشته باشند. آن‌ها می‌توانند از محصولات دیجیتالی آن‌ها استفاده کنند و فقط لازم است از وب سایت‌هایی مانند دیر کلاب گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری کنند و آن را روی اکانت خود فعال کنند.

محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها

هر فروشگاه اینترنتی گیفت کارت مخصوص به خودش را دارد که گیمر‌ها بر حسب محبوبیت و ویژگی‌های آن می‌توانند آن را تهیه کنند. محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها عبارتند از:

1.گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارتی است که با استفاده از آن شما می‌توانید حساب خود را شارژ کرده و به بای‌های جذاب زیادی دسترسی داشته باشید. علاوه بر بازی شما می‌توانید به سایر خدمات این شرکت مانند گیم، اپ و سایر خدمات آن دسترسی کامل داشته باشید. به علت تحریم‌های بین المللی کاربران ایرانی نمی توانند از حساب بین المللی استفاده کنند و به همین دلیل آن‌ها می‌توانند با گیفت کارت‌ها هزینه بازی‌های غیر رایگان را به راحتی پرداخت کنند. گیفت کارت ایکس باکس تاریخ انقضا ندارد و می‌تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای هدیه آن را در نظر گرفت.

مزایای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس عبارت است از:

امکان استفاده از سرویس‌های گلد، پیش خرید بازی ها، خرید موزیک و سایر خدمات و امکان دسترسی به امکانات الکترونیک آرت.

2. گیفت کارت نینتندو

نینتندو مانند ایکس باکس و پلی استیشن، یک کنسول بازی است که کاربران مخصوص خودش را دارد. این شرکت در تولید بازی‌های ویدیویی پیشرو است و به خوبی خود را در این زمینه ثابت کرده است. از جمله بازی‌های این شرکت ژاپنی می‌توان به بازی محبوب سوپر ماریو و قارچ خور اشاره کرد. این شرکت در سال‌های گذشته کنسول‌های جذابی را به بازار آورده است که محبوب‌ترین آن‌ها نینتندو سوییچ است. بهترین روش استفاده از گیفت کارت نینتندو خرید و اجرای آن روی کنسول بازی است و یکی از ویژگی‌های نینتندو سوییچ امکان جابجایی آسان آن است. گیفت کارت نینتندو در مبالغ مختلف 10 دلاری، 20 دلاری، 35 دلاری، 50 دلاری و 70 دلاری می‌توانید تهیه کنید.

3.گیفت کارت ولورانت

اگر شما هم دوست دارید با اسحله به جان دشمنان تان بیفتید، بهترین انتخاب برای شما بازی ولورانت است. این بازی در زمینه تیراندازی با تیک تاک‌های مختلفی طراحی شده است که با سیستم شخصی می‌توانید به راحتی به آن علاقه داشته باشید. این بازی میان گیمر‌ها بسیار محبوب و پر طرفدار است و شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت ولورانت به آن دسترسی داشته باشید. با این گفت کارت شما می‌توانید تنوع اسلحه‌های خود را بالا ببرید و به محیطی با گرافیک بالا دسترسی داشته باشید.

کلام پایانی

در این مقاله از وب سایت دیر کلاب به معرفی محبوب‌ترین و بهترین گیفت کارت ویژه گیمرها پرداختیم. شما مخاطبان عزیز می‌توانید برای دسترسی به گیفت کارت و خرید گیفت کارت پلی استیشن و خرید گیفت کارت استیم با ما در ارتباط باشید.

 

 


Top