سبد خرید 0

گیفت کارت ریزر گلد چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

گیفت کارت ریزر گلد

احتمالا می‌دانید که بهترین هدیه ای که می‌توانید به یک گیمر بدهید یک گیفت کارت ریزر گلد است. داشتن این گیفت کارت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دسترسی به دنیای وسیع گیمینگ شرکت ریزر است. شرکت ریزر در سال 2005 تاسیس شد و تا به حال تبدیل به یکی از غول‌های دنیای گیمینگ شده و با 3.7 میلیون گیمر فعال در سراسر دنیا در دسته محبوب‌ترین شرکت‌های گیمینگ است. همچنین شرکت ریزر صحنه تولید لوازم جانبی بازی‌های کامپیوتری را برای سایر رقبا خالی نکرده است و به تولید لوازم جانبی بازی خودش تحت عنوان ریزر مشغول است. در ادامه این مقاله از وبلاگ دیر کلاب قصد داریم به بررسی اینکه " گیفت کارت ریزر گلد چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ " بپردازیم، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

این گیفت کارت یک روش پرداخت درون برنامه ای تقریبا مادام العمر برای دنیای بازی‌های شرکت ریزر است. این گیفت کارت امکان خریدن سخت افراز‌های این شرکت را نیز به شما می‌دهد. اگر شما نیز قصد پرداخت درون برنامه ای برای بازی‌هایی مانند فورت نایت یا پابجی را دارید، خرید گیفت کارت ریزر گلد از دیر کلاب را با توجه به نظر مشتریان و میزان محبوبیت آن بین سایر گیمر‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گیفت کارت با پشتیبانی 34 هزار بازی و حتی بیشتر از نظر گیمر‌ها نیز نسبت به سایر گیفت کارت‌های موجود یا روش‌های خرید آن‌ها از سرویس‌های مختلف بهتر است.

چرا باید گیفت کارت ریزر گلد بخریم؟

صد در صد امکان استفاده از امتیازات پیشرفته و پرداخت‌های با قیمت پایین‌تر یکی از مزیت‌های مهم خرید این گیفت کارت گیم است که طرفداران بازی‌های ویدیویی را به خرید آن سوق می‌دهد. پاسخ‌های زیادی برای این سوال وجود دارد وو یکی دیگر از مزیت‌های مهم انتخاب گیفت کارت ریزر گلد دسترسی رایگان به حجم زیادی از بازی‌های ویدیویی با هزینه مناسب‌تر است.

چگونه از گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنیم؟

در ادامه برای اینکه بدانید پس از خرید گیفت کارت چگونه می‌توانید از آن استفاده کنید مراحل لازم را آورده ایم که عبارتند از:

  1. ابتدا برای ساخت اکانت ریزر گلد وارد صفحه سایت اصلی ریزر گلد شوید و بر روی گزینه create account کلیک کنید و منتظر بمانید.
  2. در صفحه ای که باز می‌شود سایر اطلاعات معمولی مانند آی دی، ایمیل و پسورد را وراد کنید و روی گزینه شروع کلیک کنید.
  3. سپس در صفحه بعدی که باز می‌شود اگر مایل بودید قوانین و شرایط را بخوانید و تیک مخصوص را بزنید و بعد روی گزینه Accept بزنید تا صفحه بعدی باز شود.
  4. ایمیلی حاوی کد فعالسازی برای شما ارسال می‌شود، صندوق ورودی ایمیلی که وارد کرده بودید را چک کنید.
  5. پس از اینکه صندوق ورودی را چک کردید و ایمیل مورد نظر را پیدا کردید روی لینک فرستاده شده برای تایید هویت بزنید تا مرحله وریفای اکانت انجام شود.
  6. در این مرحله وریفای اکانت ریزر گلد شما نیز انجام شده است.
  7. به صفحه قبلی بر گردید و روی گزینه بعدی کلیک کنید و سپس بله و سپس مجدد گزینه بعدی را انتخاب کنید و منتظر بمانید.
  8. در صفحه ای که باز می‌شود باید برای انتخاب کشورتان روی اکانت خود سمت راست و بالا کلیک کنید و در قسمت سبز زرگ گزینه Proceed را انتخاب کنید.
  9. در کادری که باز می‌شود گزینه آمریکا را انتخاب کنید و شروع را بزنید.
  10. اکانت ریزر گلد شما ساخته شد.

چگونه می‌توانیم اکانت ریزر گلد را شارژ کنیم؟

با انجام مراحل زیر می‌توانید اکانت ریزر گلد خود را شارژ کنید:

  • وارد اکانت ریزر گلد خودتان شوید.
  • گزینه گلد را انتخاب کنید و روی گزینه Reload now کلیک کنید.
  • مجدد روی گزینه گلد کلیک کنید.
  • در صفحه ای که باز می‌شود کد گیفت کارت خود را وارد کنید.

کلام پایانی

در دنیای امروزی گیمینگ دسترسی به اکانت ریزر گلد می‌تواند یکی از بهترین ایده‌های پیش روی شما در دنیای گیمینگ باشد. شما مخاطبین عزیز می‌توانید برای خرید گیفت کارت و خرید گیفت کارت پلی استیشن با ما در ارتباط باشید.


Top