سبد خرید 0

گیفت کارت نینتندو چیست و نحوه تهیه آن

گیفت کارت نینتندو

شرکت نینتندو پس از پیشرفت قابل توجهی که در زمینه کنسول‌های دستی در سر تا سر جهان به دست آورد، بلافاصله شروع به عرضه بازی‌های کامپیوتری تولید شده توسط همین شرکت کرد. این شرکت پس از افتتاح فروشگاه مخصوص بازی‌های خود با استقبال بسیاری از طرف گیمرها روبرو شد و از آن پس روز به روز در حال توسعه فروشگاه بازی‌های ویدیویی خود است. در این مقاله از وبلاگ دیر کلاب به این سوال که گیفت کارت نینتندو چیست پاسخ خواهیم داد، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شرکت چند ملیتی و بین المللی نینتندو در پایتخت ژاپن و در شهر توکیو واقع شده است. این شرکت تولید کننده بازی در سال 1889 تاسیس شد. تا حدود بیست سال قبل این شرکت فقط در زمینه تولید بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های بازی فعالیت می‌کرد و با صرف زمان در سال 2003 توانست برتری خود را در زیمنه‌های بازی‌های رایانه ای ثابت کند و از آن پس یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های تولید کننده‌های بازی‌های کامپیوتری شد.

این شرکت در سال 2015 با تولید کنسول بازی نینتندو توانست به محبوبیت چشمگیری دست یابد. با به کارگیری خلاقیت این شرکت در زمینه طراحی بازی‌هایی بر پایه حرکت Motion Based Video Games و با ایجاد تحرک در کاربران و گیمرها توانست محبوبیت خود را در دنیای تجارت افزایش دهد و شروع به فروش بازی‌های نینتندو در فروشگاه‌های نینتندو کند.

گیفت کارت نینتندو چیست؟

گیفت کارت نینتندو تنها راه ارتباطی و عملی گیمرهای ایرانی برای استفاده از خدمات غیر رایگان شرکت‌های سرویس دهنده در حوزه بازی‌های ویدیویی است. شرکت نینتندو سال هاست که در زمینه تولید بازی‌های مختلف و کنسول‌های بازی فعالیت می‌کند و از حدود بیست سال پیش پس از ورود به اینترنت توانست خرید فیزیکی را حذف کند و با پرداخت درون برنامه ای مانند سایر رقبا به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهد.

ساخت حساب کاربری نینتندو

اگر به تازگی حساب کاربری نینتندو خریداری کرده اید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک حساب کاربری روی سایت رسمی این مجموعه بسازید. توجه داشته باشید که به هنگام ثبت نام بهتر است آی پی شما ترجیحا روی ایران نباشد و آن را روی آمریکا تنظیم کنید. برای انجام ساخت حساب کاربری مراحلی که در ادامه توضیح خواهیم داد را دنبال کنید:

  • ابتدا برای این کار وارد سایت رسمی نینتندو www.nintendo.com شوید و بر روی گزینه sing up کلیک کنید.
  • سپس در یک کادر کلیدی تحت عنوان Create Nintendo Account را مشاهده می‌کنید که لازم است مجدد روی آن کلیک کنید و منتظر بمانید.
  • در قسمت بعدی از شما خواسته می‌شد که تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید و سپس کلیک کنید.
  • اکنون زمان انتخاب کردن نام کاربری، نوشتن آدرس ایمیل شخصی، انتخاب رمز عبور، جنسیت و کشور و ساعت برنامه زمانی است. در نهایت همه این مراحل ار تایید کنید و به صفحه بعدی بروید.
  • یک کد تایید برای شما ارسال می‌شود که آن را باید از صندوق ورودی ایمیلتان چک کنید و تایید کنید.
  • به همین سادگی حساب کاربری نینتندو شما نیز ساخته شد.

پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام این پروسه از یک نرم افزار مخصوص تغییر آی پی استفاده کنید و آی پی خود را روی کشوری قرار دهید که بتوانید از گیفت کارتی که خریداری می‌کنید، استفاده کنید.

چگونه از کارت گیفت نینتندو روی کنسول استفاده کنیم؟

در حال حاضر شما میتوانید از گیفت کارت‌های نینتندو روی کنسول استفاده کنید. اگر اکانتی از قبل دارید می‌توانید لاگین کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

1.ابتدا آی پی خود را با استفاده از یک نرم افزار تغییر آی پی عوض کنید. در منوی مورد نظر روی گزینه Nintendo eShop کلیک کنید و وارد فروشگاه دیجیتال آن شوید.

2.در سمت چپ گزینه ای تحت عنوان Add funds وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید و وارد صفحه ردیم شوید.

3.حالا می‌تواند کد گیفت خریداری شده را وارد کنید و تایید را بزنید.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی گیفت کارت نینتندو و روش‌های تهیه و راه اندازی آن پرداختیم. همچنین شما مخاطبین عزیز می‌توانید برای خرید گیفت کارت و خرید گیفت کارت ایکس باکس از طریق فروشگاه ما در سایت دیر کلاب در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی کلمات لینک شده کلیک کرده و یا به فروشگاه سایت مراجعه نمایید.

 

 


Top