سبد خرید 0

جزئیات و پیشرفت های فیفا 2023

جزئیات و پیشرفت های فیفا 2023

جزئیات و پیشرفت های فیفا 2023 را در حالی توضیح می دهیم که چیزی به پخش این بازی هیجان انگیز نمانده است. سایت دیر کلاب با دانشنامه ها و مطالب سودمند و ارزنده دنیای بازی ها را برای شما عزیزان شیرین تر و‌ جذاب تر می سازد. این مقاله هم درباره بازی فیفا ۲۳ به نگارش در آمده است و در آستانه نشر آن شما را با این دنیای شگفت انگیز بیشتر آشنا می سازد.

تاریخ انتشار بازی فیفا 2023

همه در سراسر جهان تاریخ انتشار این بازی را می دانند و بی صبرانه منتظر استفاده از آن می باشند‌. در این مقاله سعی می کنیم جدید ترین و به روز ترین اخبار را درباره این بازی اعلام کنیم. هر لحظه اخبار جدیدی درباره این بازی شگفت انگیز منتشر می شود و هیجان را به اوج می رساند. تریلر رسمی این بازی منتشر شده و در آن خبر از پخش کلی می دهد. قرار است که در ۳۰ سپتامبر بازی فیفا ۲۳ روانه بازار شود. این مژده را به علاقمندان بدهیم که اگر بازی را زودتر سفارش دهید، روز ۲۷ سپتامبر می توانید بازی را دریافت نمایید. با این همه هیجان بهتر است جزئیات و‌ پیشرفت های فیفا 2023 را به اطلاع شما برسانیم.

 

                                                        جزئیات و پیشرفت های FIFA 2023

 

جزئیات و پیشرفت های فیفا 2023

از پیشرفت های بازی fifa 2023  می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1- اضافه شدن سوپر لیگ بانوان

از بهترین جزئیات و‌ پیشرفت های فیفا ۲۳، می توان اضافه شدن سوپر لیگ بانوان را نام برد.‌ سال ها این کار به تعویق افتاده بود، اما اکنون بانوان در بازی فیفا ۲۳ نماینده دارند. به این صورت که سوپر لیگ زنان بارکلیز انگلیس و آرکما فرانسه در این بازی گنجانده شده است. برای این بازی ها ۲۴ تیم اختصاص داده شده است که در این بین تیم های به نام لیورپول، منچستر یونایتد، منچسترسیتی، پی اس جی و دیگر تیم ها دیده می شود. برای این قسمت هنوز حالت حرفه ای به پایان نرسیده اما می تواند شروع بسیار خوبی برای این بازی باشد. همچنین جام جهانی ۲۰۲۲ نیز به این بازی اضافه شده است که هم شامل بازی آقایان و هم بانوان خواهد بود‌.

 

2- پلتفرم های فیفا ۲۳

شاید دغدغه خیلی از شما باشد که این بازی بر روی چه پلتفرم هایی قابل اجرا می باشد. خیال شما را راحت کنیم که دارندگان پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X/S، نینتندو سوییچ ، استادیا و رایانه های شخصی می توانند این بازی را به اجرا در بیاورند‌. این جزئیات و پیشرفت های فیفا ۲۳، شما را بیشتر با این بازی آشنا خواهد کرد.

 

3- کاور بازی فیفا 2023

در ادامه ارائه جزئیات و پیشرفت های فیفا ۲۳، به موضوع کاور نیز می پردازیم. کاور بازی ها همیشه برای گیمرها و علاقمندان جذاب بوده است.

در این بازی دوباره می توانید چهره کیلیان امباپه را مشاهده نمایید. در واقع این سومین سال متوالی است که این ورزشکار را بر روی کاور بازی فیفا می بینید و ظاهراً قرارداد سه ساله ای با EA بسته است.

در کنار این شخصیت می توانید سام کر مهاجم چلسی را نیز ببینید و این اولین باری است که چهره یک ستاره فوتبال بانو را بر روی کاور فیفا مشاهده می کنیم.

 

                                                  کاور فیفا 2023

 

4- جزئیات و پیشرفت های FIFA 2023 از نظر سبک و حرکات جدید بازی

از جزئیات و پیشرفت های فیفا ۲۳، افزودن پاور شات است که بسیار بحث برانگیز بوده است. برای این کار، در حال دریبل به سمت دروازه باید L1  و R1 را باید نگه دارید. دوربین روی بازیکن زوم می کند. در این مرحله با فشار دادن و رها نمودن دکمه شوت، توپ را به سمت دروازه می زنید. همچنین نحوه شتاب گیری بازیکنان نیز تغییر کرده است.

 

5- جزئیات و پیشرفت های فیفا ۲۳ از نظر رتبه بندی ها

قضاوت درباره جزئیات و‌ پیشرفت های فیفا ۲۳ از نظر رتبه بندی ها هنوز زود است و‌ باید چند ماه دیگر صبر کنیم. اما در به روز رسانی ها اطلاعاتی گزارش شده است. طبق گزارش ها لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی بالاترین رتبه را دارند اما بازیکنان جدیدی نیز در رده های بالا اضافه شده اند. محمد صلاح و کریم بنزما نیز در رده بالا قرار دارند.

 

سخن پایانی :

جزئیات و پیشرفت های فیفا ۲۳ می تواند دریچه های امید و هیجان را به روی گیمرها و علاقمندان باز کند. سایت دیرکلاب همانند همیشه در اقدامی جالب این بازی فوق العاده جذاب را برای شما مورد بررسی قرار داده است. نکات مهمی در این مقاله به شما تقدیم شده است که می تواند شما را با آگاهی بیشتری به سمت این بازی روانه سازد.


Top