سبد خرید 0

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس

در این مقاله قصد داریم به بررسی اکانت پلی استیشن پلاس بپردازیم و توضیح دهیم نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چگونه است؟

اگر قصد دارید با پلی استیشن خود به صورت آنلاین بازی کنید، تنها داشتن یک اینترنت پر سرعت با پینگ سبز کافی نیست. به جز آن باید اشتراک پلی استیشن پلاس را هم بخرید تا به بازی های آنلاین دسترسی پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی اکانت پلی استیشن پلاس بپردازیم و توضیح دهیم نحوه خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چگونه است؟

اکانت پلی استیشن چه مزایایی دارد؟

اگر اکانت پلی استیشن پلاس داشته باشید می توانید به بازی های جدید و روز دنیا که برای کنسول پلی استیشن سونی ساخته شده است، دسترسی پیدا کنید. علاوه بر بازی فیلم ها و موسیقی های جدید بسیاری نیز در این مارکت وجود دارند. و می توانید حسابی سرگرم شوید.

همچنین با کنسول های پلی استیشن می توانید به طور حرفه ای بازی کنید. اگر به بازی علاقه دارید و یا گیمر حرفه ای هستید کنسول پلی استیشن بسیار برای شما مناسب است. با توجه به قیمت دلار در کشور ما ، خرید یک کنسول پلی استیشن ۴ یا ۵ از خرید یک کامپیوتر با گرافیک بالا مخصوص گیم اقتصادی تر است. تنها مشکلی که دارد این است که فقط به بازی های ارائه شده توسط شرکت سونی دسترسی خواهید داشت.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس نسخه حرفه ای کنسول بازی های پلی استیشن است. اما شما باید این اشتراک را خریداری نمایید. اما از آنجایی که در ایران مشکل پرداخت بین المللی وجود دارد، خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس تنها راه موجود برای دسترسی به اشتراک نسخه حرفه ای است.

گیفت کارت پلی استیشن در واقع یک کد شبیه به کدهایی است که برای شارژ سیم کارت از آن ها استفادع می نمایید. با این تفاوت که در این کد ها عدد و حرف توامان وجود دارد و با وارد نمودن آن در اکانت پلی استیشن می توانید موجودی حساب خود را شارژ کنید و بازی های مورد علاقه خود را بخرید. البته این کدها یکبار مصرف هستند و چون نرخ مالیات در هر کشور متفاوت است، بر اساس کشور طبقه بندی شده اند. لازم است که گیفت کارت پلی استیشن خود را متناسب با کشوری که اکانت خود را روی آن تنظیم کرده اید خریداری نمایید.

استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس چه مزایایی دارد؟

اگر اکانت پلی استیشن پلاس داشته باشید، به قابلیت ها و ویژگی های بیشتری نسبت به پلی استیشن عادی دسترسی خواهید داشت. که برخی از مزایای آن را در زیر گفته ایم.

دسترسی به بازی آنلاین

هر چه بیشتر جلو می رویم ، صنعت بازی بیشتر پیشرفت و محبوبیت پیدا می کند. بازی های ویدیویی قدیم خشک و دو بعدی بودند و فقط در سیستم کامپیوتری برای یک شخص قابل استفاده بودند. هر کس به تنهایی با سیستم خود بازی می کرد. بعد از آن با روی کار آمدن کنسول های بازی و وصل کردن دو دسته به دستگاه می توانستید بازی دو نفره انجام دهید. که حتی در این شرایط هم باید حتما دو نفر کنار هم بودند.

اما این روزها اینترنت در پیشرفت بازی های ویدیویی نقش مهمی داشته است و کاربران می توانند به صورت گروهی با هم در بستر اینترنت بازی کنند. مهمترین مزیت خرید گیفت کارت و داشتن اکانت پلی استیشن پلاس نیز همین دسترسی به بازی های آنلاین است.

فضای ابری رایگان

در زمان قدیم بازی ها روی سی دی ها و حافظه های همراه نگهداری می شدند و در نهایت می توانستید آن ها را روی کامپیوتر و یا کنسول خود نصب کنید و بازی نمایید. اما از معایب این کار این بود که اگر فضای کامپیوتر شما کم بود، بازی هایی را که حجم بالایی داشتند را نمی توانستید انجام دهید. اما امروزه به لطف گیفت کارت و اکانت پلی استیشن پلاس بازی ها روی یک فضای ابری قرار می گیرند و نیازی به ارتقا حافظه دستگاه نیست.

بازی های رایگان ماهانه

شرکت سونی برای کاربرانی که از اکانت پلی استیشن پلاس استفاده می کنند در ابتدای هر ماه میلادی دو بازی را به طور کاملا انتخابی، رایگان در شبکه قرار می دهد. در صورتی که شما گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کرده باشید، در هر سال به ۲۴ بازی پولی به طور رایگان دسترسی دارید.

دسترسی به فایل های چند رسانه ای با خرید گیفت کارت پلی استیشن

اکانت پلی استیشن پلاس فقط برای بازی کردن نیست. انواع فیلم ها و موسیقی های روز دنیا نیز در مارکت سونی قرار دارند. اگر شما گیفت کارت پلی استیشن پلاس را خریداری کنید به این فایل های چند رسانه ای نیز دسترسی خواهید داشت.

کلام آخر

در این مقاله بررسی کردیم که گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست و چه مزایایی دارد. گفتیم که با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس می توانید حرفه ای بازی کنید و همچنین به صورت آنلاین و گروهی یک بازی هیجان انگیز را تجربه نمایید.در صورتی که سوالی در این خصوص دارید و یا مشکلی برای اکانت پلی استیشن شما پیش آمده است ، می توانید با ما در میان بگذارید.


Top