سبد خرید 0

نحوه خرید گیفت کارت xbox ارزان

نحوه خرید گیفت کارت xbox ارزان

یکی از قابلیت های جالب ایکس باکس ، گیفت کارت ها می باشد شما می توانید گیفت کارت xbox را در آنلاین شاپ های معتبر که در زمینه ی فروش گیفت کارت و xbox  فعالیت می کند؛ با قیمت های متنوع خریداری کنید.

یکی از بازی های محبوب گیمر ها، ایکس باکس می باشد. این بازی هیجان انگیز دارای قابلیت های بسیاری است. یکی از قابلیت های جالب ایکس باکس ، گیفت کارت ها می باشد شما می توانید گیفت کارت xbox را در آنلاین شاپ های معتبر که در زمینه ی فروش گیفت کارت و xbox  فعالیت می کند؛ با قیمت های متنوع خریداری کنید.

دایرکتوری، یکی از آنلاین شاپ هایی می باشد، که در این زمینه فعالیت می کند. شما می توانید در این مجموعه، به خرید برترین گیفت کارت ها بپردازید اگر تمایل دارید، در مورد گیفت کارت های xbox  اطلاعات مفیدی به دست بیاورید؛ با ما در این مقاله همراه باشید.

گیفت کارت  xbox

در گذشته سرگرمی افراد تنها انجام بازی های جمعی همانند وسطی، هفت سنگ، چهار خانه و... بود. اما امروزه به دلیل این که علم و تکنولوژی پیشرفت کرده است‌. بازی های کامپیوتری، یکی از بازی های محبوب در سراسر این کره ی خاکی به شما می روند. بازی های کامپیوتری برای تمامی گروه های سنی دختران و پسران مناسب می باشند به همین دلیل شما می توانید از بین انبوهی دز بازی ها، بازی ای که مناسب با خلق و خوی تان می باشد، را خریداری و بازی کنید.

برای خرید بازی های کامپیوتری می بایست یا دستگاه یا نرم افزار آن ها را خریداری کنید. قیمت هر کدام از دستگاه ها یا نرم افزار های بازی های کامپیوتری بر اساس قابلیت هایشان متنوع هستند شما پس از این که دستگاه یا نرم افزار بازی دلخواه تان را خریداری کردید، می توانید به خرید گیفت کارت نیز بپردازید. گیفت کارت ها، همانند کارت بانکی برای حساب کاربری تان عمل می کنند شما می توانید با درج کدی که بر روی گیفت کارت قرار دارد؛ به خرید سکه و امتیاز در بازی مورد نظر تان بپردازید. البته شما می توانید با استفاده از گیفت کارت به خرید بازی و اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت مشغول شوید. گیفت کارت برای گیمر ها مزایای بسیاری دارید. چرا که می توانند با بهره گیری از گیفت کارت ها از تمام محصولات و خدمات ویژه ی فروشگاه مایکروسافت استفاده کنند با این که ما در ایران تحریم هستیم؛ اما باز هم خرید گیفت کارت ایکس باکس برای افراد مزایای بالایی دارد.

مزایای خرید گیفت کارت:

  • دسترسی به فروش های ویژه

  • خرید شارژ برای بازی های آفلاین و آنلاین

  • دسترسی به خدمات و محصولات دیگر همانند فیلم و موسیقی
  • استفاده از سرویس های گلد
  • هدیه دادن گیفت کارت بدون انقضا به دوستان و عزیزان

از کجا گیفت کارت ایکس باکس را خریداری کنیم

امروزه از کوچک ترین فرد جامعه گرفته تا بزرگ ترین فرد، یکی از سرگرمی های اصلی اش بازی های کامپیوتری می باشد. به دلیل این که افراد زیادی مشتاق به بازی های کامپیوتری هستند امروزه رشته ای در المپیاد برخی از کشور ها به وجود آمده است، که گیمر های حرفه ای در آن جا با همدیگر به رقابت می پردازند. شما برای انجام  بازی های کامپیوتری نیاز به تجهیزات دارید، یکی از تجهیزات مهم گیفت کارت ایکس باکس می باشد. از آن جایی که قابلیت یک گیفت کارت برای گیمر ها از کارت های بانکی بیشتر می باشد.

تمامی آن ها نیاز دارند، حتما یک گیفت کارت داشته باشند. تا بتوانند با استفاده کردن از آن هم بازی های بیشتری خریداری کنند و هم این که سطح بازی شان را ارتقا دهند فروشگاه ها و آنلاین شاپ های مختلفی در عرصه ی فروش گیفت کارت فعالیت می کنند. اما برخی از فروشگاه ها با نام گیفت اصل به شما گیفت کارت جعلی یا فیک با قیمت بالا می فروشند به همین خاطر شما می بایست، قبل از اقدام به خرید گیفت کارت ایکس باکس حتما در بازار به جست و جوی فروشندگان یا فروشگاه های معتبر بپردازید. این جست و جو و کسب اطلاعات در مورد فروشندگان سبب شده شما برای خرید گیفت کارت های بی ارزش و فیک هزینه پرداخت نکنید‌.

یکی از فروشگاه های معتبر در این عرصه، دایرکتوری می باشد. شما می توانید در این آنلاین شاپ به خرید بهترین گیفت کارت ها بپردازید به دلیل این که گیفت کارت ها در رنج های قیمت متفاوتی وجود دارند، تمامی افراد جامعه از قشر ضعیف گرفته تا قشر مرفه می توانند هر کدام از انواع گیفت کارت ها را خریداری کنند.

 

Top