سبد خرید 0

محبوب ترین گیفت کارت ها

محبوب ترین گیفت کارت ها

گیفت کارت، کارتی است دارای اعتبار که از آن کارت برای خرید محتوای دیجیتال می توان استفاده کرد. گیفت کارت ها با وارد کردن کد شارژ و یا به صورت اعتبار پول، حساب شما برای خرید کالا و خدمات الکترونیکی شارژ می شود که امروزه گیفت کارت های بسیاری وجود دارد. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد محبوب ترین گیفت کارت ها کسب کنید تا پایان با ما همراه باشد.

گیفت کارت، کارتی است دارای اعتبار که از آن کارت برای خرید محتوای دیجیتال می توان استفاده کرد. گیفت کارت ها با وارد کردن کد شارژ و یا به صورت اعتبار پول، حساب شما برای خرید کالا و خدمات الکترونیکی شارژ می شود که امروزه گیفت کارت های بسیاری وجود دارد. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد محبوب ترین گیفت کارت ها کسب کنید تا پایان با ما همراه باشد.

انواع گیفت کارت ها

گیفت کارت ها از نظر کاربرد و کارایی با هم تفاوت دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید گیفت کارت مورد نظر کنید. محبوب ترین گیفت کارت ها به شرح زیر است:

  • گیفت کارت گوگل پلی Google Play
  • گیفت کارت ایکس باکس Xbox
  • گیفت کارت پلی استیشن Play Station
  • گیفت کارت آمازون Amazon
  • گیفت کارت اپل  Apple

گیفت کارت گوگل پلی Google Play

خرید گیفت کارت گوگل پلی به شما اعتبار برای خرید از اپ استور گوشی را می دهد. گیفت کارت دارای اعتبار است و بعد از ردیم کردن کد گیفت کارت خریداری شده به همان میزان شارژی که خریداری کردید به حساب شما وارد می شود. به عنوان مثال در صورت خرید گیفت کارد 200 دلاری و ردیم آن  حساب شما دارای شارژ 200 دلار است و شما می توانید از گوگل پلی خرید خود را انجام دهید. کارت ها دارای یک کد گیفت می باشند که با استفاده از آن اکانت گوگل پلی شما فعال می شود.

گیفت کارت ایکس باکس Xbox

گیفت کارت ایکس باکس Xbox به عنوان یکی از محبوب ترین کنسول بازی است. شرکت مایکروسافت گیفت کارت های بازی ایکس باکس را در اختیار کاربران قرار می دهد. با خرید گیفت کارت ایکس باکس می توانید با اعتبار کارت خود بازی، فیلم و موسیقی را خریداری کنید. مزیت گیفت ایکس باکس این است که شما می توانید بازی ایکس باکس را خریداری کنید و همچنین بازی تحت پوشش مایکروسافت کامپیوتر را نیز پشتیبانی می کند.

 برای خرید بازی های دیجیتال باید ایمیلی در مایکروسافت بسازید که این کار را می توان با استفاده از دو روش انجام داد. می توانید از طریق وب سایت ایکس باکس و کنسول ایکس باکس این کار را انجام دهید.

گیفت کارت پلی استیشن PlayStation

خرید گیفت کارت پلی استیشن Play Station برای بازی های نسخه دیجیتال ps4 و ps5 است و برای افرادی مناسب است که از امکانات ایکس باکس استفاده می کنند. با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن شما می توانید انواع بازی ها جدید را خریداری کنید. مبلغ شارژ این گیفت کارت 20 تا 1000 دلار است و زمان اعتبار این گیفت کارت 3 تا 6 ماه است.

گیفت کارت آمازون Amazon

گیفت کارت آمازون Amazon می تواند به صورت فیزیکی یا الکترونیکی در انواع مختلفی باشد و به عنوان بهترین گیفت کارت است که برای کاربران استفاده زیادی دارد. گیفت کارت آمازون برای دانشجویان یا مترجم ها مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک کتابخانه بزرگ است که می توان هر چیزی که لازم دارید در آن پیدا کنید. در گیفت کارت فیزیکی کد مخصوص پشت کارت درج شده است. اما اگرگیفت کارت ها را به صورت الکترونیکی خریداری کردید کد گیفت کارت به ایمیل شما ارسال می شود.

گیفت کارت اپل  Apple

همانطور که می دانید ایران تحریم است و به همین دلیل امکان دسترسی کاربران ایرانی به پرداخت اینترنتی وجود ندارد. گیفت کارت اپل به عنوان کارت اعتباری دیجیتال امکان دسترسی و خریداری گیفت کارت را برای ایرانی ها فراهم می کند. شما می توانید بدون نیاز به سایر کارت های اعتباری جدیدترین فیلم، کتاب، بازی و موسیقی را از فروشگاه اپل خریداری کنید. خرید گیفت کارت اپل دارای کاربردهایی به شرح زیر است:

  • امکان دسترسی به انواع بازی ها
  • خرید لوازم جانبی اپل
  • دسترسی به iCloud
  • خرید از فروشگاها های اپل مانند: book store، iTunes، app store ،Mac
  • دسترسی به به برنامه های کاربردی و متنوع

نتیجه گیری

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند و استفاده از آن ها با هم متفاوت است. اگر قصد خرید گیفت کارت را دارید باید وارد فرم خرید گیفت کار شوید و اطلاعات لازم را وارد کنید. گیفت کارت خود را انتخاب کنید و مبلغ شارژ گیفت خود را وارد کنید و اقدام به پرداخت کنید بعد از پرداخت مبلغ، کد کارت به ایمیل شما ارسال می شود بهتر است تصویر کد کارت را دانلود کنید و داشته باشید.


Top